KLJUČNI STRATEŠKI CILJI PO ŠTIRIH RAVNEH SISTEMA URAVNOTEŽENIH KAZALNIKOV
Finančni vidik : Donosnost, Rast dodane vrednosti na zaposlenega, Rast prihodkov
Tržni vidik oziroma vidik strank : Partnerski odnosi s kupci in dobavitelji, Prepoznavna blagovna znamka, Zadovoljne (navdušene) stranke, ki se vračajo, Dober odnos in sodelovanje z lokalnim okoljem, Posamezni program storitev v podjetju lahko predstavlja max. 35% prihodkov znotraj podjetja (zmanjšati tržno tveganje…)
Vidik notranjih procesov : Stroškovna učinkovitost, Inovativnost na vseh ravneh, Učinkovita procesna organiziranost (vitka organizacija), Optimalna zasedenost kapacitet, Timsko delo in mreženje, Vpletenost v oblikovanje celostne storitve ki jo ponujamo kupcu (gostu / stranki / odjemalcu …)
Vidik učenja in razvoja (zaposleni) : Kompetentni zaposleni na vseh ravneh (primerno znanje, veščine, stališča, vrednote posameznikov), Zavzeti zaposleni, Visoka raven podjetnosti in inovativnosti, Mobilni zaposleni, Učinkovito komuniciranje, Variabilno nagrajevanje za uspešno opravljeno delo